Aug 1, 2017

Summer playlist 😜 😜 😜

Hello everyoneeeee! How are you?

I am feeling great. And it's about time for me to write a new summer playlist.
So sit down cause this list is a bit big lol but it's perfect for parties and hangouts. Just to mention that some of these songs are new and some are bit old but hey, who cares? It's important that they make you wanna dance. So get the hell out of that chair, play these songs and dance.
Enjoy the music!

Zdraaaaaavoo svima! Kako ste?

Ja sam super. I doslo je vreme da ja napisem jos jednu letnju plejlistu.
Tako da smestite se jer je lista malo duza lol ali je zato super za zurke i druzenje. Samo da napomenem da su neke od ovih pesama nove a neke su stare  ali hej koga briga? Bitno da te teraju da pleses hehe. Tako da dizite se iz stolice, pustite ove pesme i plesitee.
Uzivajte!


1.  Axwell /\ Ingrosso - More Than You Know 


2.  Jonas Blue - Mama ft. William Singe 


 3. Sigala, Ella Eyre - Came Here for Love 


 
4 .Zedd, Liam Payne - Get Low


5. Rudimental - Sun Comes Up feat. James Arthur


6. Alan Walker ft. Gavin James - Tired 

 
7. Dua Lipa - New Rules


 8. Demi Lovato - Sorry Not Sorry 


9. LP - Lost On You (Swanky Tunes & Going Deeper Remix)


10. Becky G - Mayores ft. Bad Bunny 


 11. Nick Jonas - Remember I Told You ft. Anne-Marie, Mike Posner   

 12. Calvin Harris - Feels  ft. Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean 


 13. Seeb - What Do You Love  ft. Jacob Banks

 14. Robin Schulz – OK feat. James Blunt

 15. Imagine Dragons ‒ Walking The Wire


 Welp I hope you like these songs. And if you have any song recommendation for me, feel free to tell me in the comments.
Bye guys!

Pa nadam se da vam se dopadaju pesme. I ako imate neke preporuke pesama za mene, pisite mi u komentarima.
Caoooo 

11 comments:

  1. Veoma interesantna plejlista. Ne slusam stranu kuziku, konkretno ovu, ali ni se dopada tboj izbor.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  2. Odlična plejlista,većinu pesmi nisam slušala ali zato pošto uskoro putujem jedva čekam da neke od njih instaliram na telefon tako da ekstra. Stigle su meni pesme za put haha.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/hello-august-2day.html

    ReplyDelete
  3. Prelepa plejlkista, iskreno obožavam da čitam ovakve postove, i mogu ti reći da imaš odliiičan mjuzički ukus :)
    Svaku pessmu znam, ali mi se najviše dopadaju OK, More Than You Know i Tired :)


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  4. Svida mi se ovaj post! Također par pjesma od tih su trenutno i na mojoj playlisti. Svaka čast!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Imas odlican ukus za muziku. :)
    Sigurno ce svako naci nesto sto zeli i sto mu odgovara. Ja vec slusam neke od ovih pesama i imam ih na telefonu!

    Pogledaj moj post i komentarisi ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
  6. U zadnje vrijeme sam ponovo počela da slušam stranu muziku i mogu ti reći da mi se tvoja playlist-a mnogo dopasa i da ću je sigurno poslušati ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  7. Odličan post draga!Stvarno mi se sviđa ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete